Palma - Centre de Cultura de Palma -
El Meu Art és la Meva Illa

La iniciativa  "El Meu Art és la Meva Illa" compta amb la complicitat de diferents artistes de Mallorca o amb vinculació amb l'Illa.

El 21 de novembre es farà una subhasta pública i la integritat de la recaptació servirà per ccontinuar i reforçar la tasca del Gob amb més de 40 anys de trajectòria.

Horari de visites:

de dilluns a divendres de 10.30 - 13.30 h i de 17 - 20 h (dissabtes, diumenges i festius tancat)

Organitza: GOB Mallorca, Fundació Sa Nostra, Caixa de Balears i Bankia

Palma - Centre de Cultura de Palma -
Mateu Bauzà Vermell

La proposta d'aquesta exposició és com una reflexió sobre la pintura abstracta en què el pintor genera extensions monocromes formals que son finestres obertes a un poemari purista d'expressió escètica.

Horari de visites:

de dilluns a divendres de 10:30-13:30 h i de  17 - 20 h. (dissabtes, diumenges i festius tancat)

Organitza: Consell de Mallorca, Fundació Sa Nostra, Caixa de Balears i Bankia

PRESENTACIÓ LLIBRE

Palma - Centre de Cultura de Palma - 19:30
La Habana, tiempo de descuento

Presentació dell segon llibre de fotografia de Pedro Coll, amb pròlegs d'Agusti Villaronga i Miquel Coyula, text de Mario Coyula.

Organitza: El punto amarillo, Fundació Sa Nostra, Caixa de Balears i Bankia

Palma - Centre de Cultura de Palma - 20:00
II Festival Internacional de Música George Sand

El 20 de novembre oferim altre concert del II Festival Internacional de Música George Sand.

Aquest 20 de novembre oferim el concert de'n David Martin, violoncel i M. A. Ortega Chavaldas, piano, Interpretaran les obres més populars de Bach, Beethoven y Franch.

Entrada / donatu:  15 euros.

Per reservar: 622-434-309.

Organitza; Societat de Concerts de Palma de Mallorca, Fundació Sa Nostra, Caixa de Balears i Bankia

Palma - Centre de Cultura de Palma - 20:00
II Festival Internacional de Música George Sand

Aquest 22 de novembre oferim el concert del pianista Andrey Yaroshinsky. Interpretarà obres de'n Tchaikovsky i Skriabin.

Entrada / donatiu:  15 €

Per reservar: 622-434-309

Organitza: Societat de Concerts de Palma de Mallorca, Fundació Sa Nostra, Caixa de Balears i Bankia

CONTACONTES

Palma - Centre de Cultura de Palma - 11:00
Hugo con hache

Una història sobre l'Hemofilia contada per La Sonrisa Mèdica.

Organitza: Associació de l'Hemofilia, COAGU, Opaties Congènites de les Illes Balears, Fundació Sa Nostra, Caixa de Balears i Bankia