Palma - Centre de Cultura de Palma -
Terres llunyanes

Nova edició de l'exposició lMata Ombres, i per a celebrar els 50 anys de la Fundacíon Vicente Ferrer a l'Índia. Iniciativa col·lectiva  i artística que dona veu als més exclosos a la qual hi paticipen 6 artistes de primera línea de les Illes Balears.

Horari de visites:

de dilluns a divendes de 10.30 - 13.30 h i de 17 - 20 h (dissabtes, diumenges i festius tancat)

Organitza: Consell de Mallorca, Fundación Vicente Ferrer, Fundació Sa Nostra, Caixa de Balears i Bankia

Palma - Centre de Cultura de Palma -
L'art de la taula periòdica. Les dones i els seus elements

Exposició amb motiu de l'Any Internacionnal de la Taula Periòdica dels Elements Químics, (AITP 2019). Romandrà oberta fins al 18 'octubre. Inauguració dissabte dia 21 a les 19 h.

Un octet de l'Orquestra Universitat de les Illes Balears interpretarà peces d'Alexander Borodín

Horari de visites:

de dilluns a divendres de 10.30 - 13.30 h i de 17 - 20 h

Organitza: SAC - UIB, Fundació Sa Nostra, Caixa de Balears i Bankia

CINEMA FRANCÈS

Palma - Centre de Cultura de Palma - 20:00
Compartiment Tueurs

Cicle Cine Francès Costa-Gavras, (Los railes del crimen), (VOSE - 1965 - 95')

Organitza: Alliança Française de Palma de Mallorca, Fundació Sa Nostra, Caixa de Balears i Bankia

PRESENTACIÓ LLIBRE

Palma - Centre de Cultura de Palma - 19:00
Llorenç Tous, Biblista i amic dels pobres

A la presentació i intervendran la Sra. Carme Vidal, llinenciada en Historia General, Sr. Cecili Buele, autor del llibre i Sr. Llorenç Tous, biografiat. Moderarà l'acte l'editor, Lleonard Muntaner.

Organitza: Lleonard Muntaner, editor, Fundació Sa Nostra, Caixa de Balears i Bankia

IV CICLE DE DOCUMENTALS

Palma - Centre de Cultura de Palma - 19:00
Tot inclós