Palma - Centre de Cultura de Palma -
Territori d'Assaig 2020. CANCEL.LAT

Col.lectiva en la qual hi participen artistes de les 4 Illes Balears. Inauguració dia 29 de febrer a les 18 h

Horari de visites:

de dilluns a divendres de 10.30- 13.30 h i de 17 - 20 h (dissabtes diumenges i festius tancat)

Organitza: Trui Espectacles, Tres Serveis Culturals, Dpt de Cultura, Patrimoni i Política Lingüística del Consell de Mallorca, Fundació Sa Nostra i Bankia

Palma - Centre de Cultura de Palma -
Parelles de Tiepolo. CANCEL.LAT

Exposició del pintor valencià Rafael Armengol, màxim representant de l'avantguarda valenciana, dedicada al pintor barroc Giambattista Tiepolo. Inauguració dia 4 de març a les 20 h

Horari de visites:

de dilluns a divendres de 10:30 - 13:30 h i de 17 - 20 h (dissabtes, diumenges i festius tancat)

Organitza: Fundació Balearia, Fundació Sa Nostra i Bankia

II CICLE CINEMA I DISCAPACITAT

Palma - Centre de Cultura de Palma - 18:00
Mary and Max

Projecció del film del director Adam Elliot, (2009 - 88'). Austràlia, animació, comédia dramàtiga. Asperger

Entrada gratuïta fins a completar aforament.

Organitza: MATER, Fundació Sa Nostra i Bankia

Palma - Centre de Cultura de Palma - 20:00
II Edició Mùsics i Revolució

Connectats a la clàssica. La revolució del músic. Quartet amb flauta, Josep Miralles, flauta; Nina Heidenreich, violí; Sonia Krasnova, viola i Emmanuel Bleuse, cello. Obres de  Haydn, Mozart i Schubert.

Entrada / donatiu: 12 €;  estudiants: 10 €;  nins (fins els 12 anys): 8 €;  abonament 4 concerts: 40 €

Venda: Musicalen, taquilla 1 hora abans del concert, www.entradium.com.

Més informació: www.connectatsalaclassica.es

Organitza: Musicalen, IEB, Fundació Sa Nostra i Bankia

CINEMA LGTBIQ+

Palma - Centre de Cultura de Palma - 19:00
Transamerica AJORNAT

Projecció del documental del director Duncan Tucker, (2005 - 103'). Dia 31 de març és el Dia de la Visibilitat Trans. Tema dones trans i família.

Inscricpió gratuïta, places limitades

Més informació: https://sac.uib.cat/act_sac/cinema/Cinema-LGTBI/

Organitza: UIB - SAC, Fundació Sa Nostra i Bankia

TAULA RODONA

Palma - Centre de Cultura de Palma - 18:30
Ciutadania i transició energètica AJORNAT

Presentació del projecte i taula rodona amb la participació de Cristina Alonso, responsable de Justícia Climàtica  en Amics de la Terra, Ivan Murray, professor de Geografia de la UIB i Ferran Rosa, Gerent de l'Institut Balear de l'Energia del GOIB.

Organitza: Amics de la Terra, Conselleria d'Afers Socials, Fundació Sa Nostra i Bankia

Palma - Centre de Cultura de Palma - 20:00
Jackie Oates CANCEL·LAT

Concert a càrrec de Jackie Oates i Rosie Hood.

Entrada / donatiu:  10 €      www.tomaticket.es

Organitza: Women Don't Wait, Fundació Sa Nostra i Bankia