13-05-2019

Cicle de conferències "Els dijous del GOB"

El Mediterrani en moviment: seguiment electrònic d'animals marins i activitats humanes a càrrec de David March.

• Dijous 16 de maig a les 19:30h.
  • Centre de Cultura de Sa Nostra, carrer Concepció, 12, Palma.

Organitzat pel Grup Balear d'Ornitologia i Defensa de la Naturalesa (GOB), amb la col·laboració de la Fundació Sa Nostra i Bankia.

Cinema

10-05-2019
II Festival de Curtmetratges en Llenguatge de Signes
  • Dissabte 18 de maig de 2019.
  • A les 16:00 hores.
  • Entrada/donatiu 10€ a benefici de la Fundación Vicente Ferrer.
  • Centre de Cultura Sa Nostra, carrer Concepció 12, Palma.

Cinema

07-05-2019
"La decepción final"

Cicle de cinema "La decepción final"

Els dimarts 14, 21 i 28 de maig a les 20 hores

Al Centre de Cultura "SA NOSTRA" de Palma, carrer Concepció, 12.

24-04-2019
L'eruga del Boix

Cicle de conferències "Els dijous del GOB"

L'eruga del Boix, una nova amenaça per als nostros boscos a càrrec de Sandra Closa.

• Dijous 25 d'abril a les 19:30h.
  • Centre de Cultura de Sa Nostra, carrer Concepció, 12, Palma.

Cicle Cinema

08-05-2018
La caja kovac

Cicle dedicat al director nat a Mallorca, Daniel Monzó, (2006 - 113')

El Departament de Cultura, Patrimoni i Esports del Consell de Mallorca mitjançant l'Arxiu del So i de la Imatge, ASIM, vol repassar amb aquest cicle la trajectòria d'aquest director nat a Mallorca, especialitzat en el thriller i l'acció i que ha utilitzat l'illa com a un escenari d'insospitades possiblitats.

02-03-2017
Feng-Shui. Harmonització d'Espais

Com harmonitzar els espais que habitam per obtenir un major equilibri i per prendre consciència de com es veuen reflectides les nostres àrees de vida. Serendipia, amb Daniel Roibal, proposen aquesta sessió amb la Fundació Caixa de Balears. Dissabte, 4 de març, a les 10.30h.

Llibre

17-11-2016
El cadáver de la calle Aragón

L'autor Miguel Ángel Rodríguez, presenta el proper dijous 24 de novembre, a les 20.30 hores, la seva darrera novel·la, El cadáver de la calle Aragón. La presentació tendrà lloc al Centre de Cultura Sa Nostra de Palma.

17-03-2016
Salvament i socorrisme. Igualtat i esport

Demà, després de la inauguració oficial de l’exposició sobre Salvament i socorrisme, tendrà lloc la conferència amb la intervenció d’Inés González. Serà a l'Auditori del Centre de Cultura Sa Nostra, a les 18.30 h.

Montserrat Garcia

19-11-2015
“L’interès per la llengua anglesa ha arrelat a la societat balear”

L’educació, la literatura, l’experiència immigrant i el recent finalitzat dedicat als drets civils, són els temes dels quatre cicles de cinema que, organitzats per l’Associació de professors d’anglès de les Illes Balears APABAL, s’han dut a terme al Centre de Cultura SA NOSTRA.

Veure tota l'entrevista

Maribel Morrueco

21-05-2015
‘Les Balears sempre ens han fet costat. Aquí som molt solidaris’

Acaben de celebrar el Dia Mundial de l’Autisme, i des de l’Associació de Pares de Nins Autistes de Balears APNAB-Gaspar Hauser, fan una crida per convidar la societat mallorquina als actes que organitzen solidàriament.

Veure tota l'entrevista

Espiritualitat

19-01-2015
Budisme Zen a Mallorca amb el mestre Dokushô Villalba

Un grup de practicants mallorquins han convidat al mestre Dokushô Villalba perquè comparteixi amb tothom l'ensenyament i la pràctica del Budisme Zen, especialment, la meditació zazen.

04/04/2019-24/05/2019
CINEMA