26-06-2019
56è concert al Torrent de Pareis
  • Amb l'actuació de la Capella Mallorquina i el Quintet Johannes Palaschko.
  • Diumenge 7 de juliol a les 17:30 hores.
  • Torrent de Pareis.

Organitzat per Bankia i la Fundació Sa Nostra

Convocatòria

18-06-2019
Bankia i Fundació Sa Nostra entreguen 120.000 euros als programes socials de 33 associacions de les Illes Balears
  • L'acte d'entrega de la primera edició de la convocatòria d'Ajuts per a Projectes d'Acció Social 2019 s'ha celebrat a la seu de la Fundació Sa Nostra.
  • Les associacions seleccionades desenvoluparan projectes en els àmbits de l'ocupació, el desenvolupament local, la gent gran i la discapacitat que beneficiaran a més de 48.000 persones.

Exposició

17-06-2019
40 anys de fons artístic de la Universitat de les Illes Balears

L'Exposició 40 anys de fons artístic de la Universitat de les Illes Balears es podrà visitar del 20 de juny al 30 de juliol de 2019

• Centre de Cultura Sa Nostra, carrer Concepció, 12, Palma.
  • Horari juliol: de dilluns a divendres de 10.30 a 13.30 hores.

Conferència

12-06-2019
Flora amenaçada del Puig Major

Cicle de conferències "Els dijous del GOB"

Flora amenaçada del Puig Major a càrrec de Llorenç Sáez Gonyalons.

• Dijous 20 de juny a les 19:00h.
  • Centre de Cultura de Sa Nostra, carrer Concepció, 12, Palma.

Organitzat pel Grup Balear d'Ornitologia i Defensa de la Naturalesa (GOB), amb la col·laboració de la Fundació Sa Nostra i Bankia.

Cicle Cinema

08-05-2018
La caja kovac

Cicle dedicat al director nat a Mallorca, Daniel Monzó, (2006 - 113')

El Departament de Cultura, Patrimoni i Esports del Consell de Mallorca mitjançant l'Arxiu del So i de la Imatge, ASIM, vol repassar amb aquest cicle la trajectòria d'aquest director nat a Mallorca, especialitzat en el thriller i l'acció i que ha utilitzat l'illa com a un escenari d'insospitades possiblitats.

02-03-2017
Feng-Shui. Harmonització d'Espais

Com harmonitzar els espais que habitam per obtenir un major equilibri i per prendre consciència de com es veuen reflectides les nostres àrees de vida. Serendipia, amb Daniel Roibal, proposen aquesta sessió amb la Fundació Caixa de Balears. Dissabte, 4 de març, a les 10.30h.

Llibre

17-11-2016
El cadáver de la calle Aragón

L'autor Miguel Ángel Rodríguez, presenta el proper dijous 24 de novembre, a les 20.30 hores, la seva darrera novel·la, El cadáver de la calle Aragón. La presentació tendrà lloc al Centre de Cultura Sa Nostra de Palma.

Conferència

17-03-2016
Salvament i socorrisme. Igualtat i esport

Demà, després de la inauguració oficial de l’exposició sobre Salvament i socorrisme, tendrà lloc la conferència amb la intervenció d’Inés González. Serà a l'Auditori del Centre de Cultura Sa Nostra, a les 18.30 h.

Montserrat Garcia

19-11-2015
“L’interès per la llengua anglesa ha arrelat a la societat balear”

L’educació, la literatura, l’experiència immigrant i el recent finalitzat dedicat als drets civils, són els temes dels quatre cicles de cinema que, organitzats per l’Associació de professors d’anglès de les Illes Balears APABAL, s’han dut a terme al Centre de Cultura SA NOSTRA.

Veure tota l'entrevista

Maribel Morrueco

21-05-2015
‘Les Balears sempre ens han fet costat. Aquí som molt solidaris’

Acaben de celebrar el Dia Mundial de l’Autisme, i des de l’Associació de Pares de Nins Autistes de Balears APNAB-Gaspar Hauser, fan una crida per convidar la societat mallorquina als actes que organitzen solidàriament.

Veure tota l'entrevista

Espiritualitat

19-01-2015
Budisme Zen a Mallorca amb el mestre Dokushô Villalba

Un grup de practicants mallorquins han convidat al mestre Dokushô Villalba perquè comparteixi amb tothom l'ensenyament i la pràctica del Budisme Zen, especialment, la meditació zazen.

Programa d'activitats educatives 2018/2019