24-12-2010

Èxit de participació en el concert solidari de Nadal

L’església de Santa Eulàlia es va omplir de gom a gom per escoltar el concert solidari de “SA NOSTRA”. Els més de 6.500 euros de recaptació es destinaran al Fons social de l’Obra Social.

Aquest fons revertirà en els més de cent projectes socials que “SA NOSTRA” impulsa a través d’ONG i fundacions sense ànim de lucre de les Illes Balears. El concert s’emmarca en el programa “SA NOSTRA” solidària, una altra forma de fer Obra Social, en la qual el client podrà seleccionar els projectes i les activitats assistencials que consideri prioritàries.

Sota l’experta batuta del mestre i director Luis Remartínez, la Camerata “SA NOSTRA”, va encetar la vetllada amb la Serenata en mi bemoll major de J. Suk. Tot seguit, la formació cambrística, juntament amb les veus de la Coral Universitària i les de les solistes Alexandra Elzing (soprano) i Carol García (mezzosoprano), varen delectar el públic assistent amb una esplèndida interpretació del Gloria en re major d’A. Vivaldi.

La Fantasia on Christmas Carols, de R.V. Williams, amb el tenor Pere Bonet com a solista, i l’Adeste Fideles, de J.M. Thomàs, amb les veus infantils de la coral Onze-tretze varen cloure el concert solidari, que fou seguit per més de 600 persones.

Luis Remartínez va dirigir tot el concert
El concert s’emmarca en el programa “SA NOSTRA” solidària
CONFERÈNCIA