Condol

02-04-2013

SA NOSTRA es dol de la mort de Montserrat Casas

SA NOSTRA es dol de la mort de la Rectora Montserrat Casas Ametller i reconeix la tasca excepcional que ha dut a terme al capdavant de la primera institució acadèmica de les Illes Balears.

Montserrat Casas era també membre del Patronat de la Fundació SA NOSTRA. És per aquest motiu que aquesta entitat vol reiterar públicament la seva gratitud per la dedicació, generosa i extraordinària, de la Rectora Casas a aquesta Fundació.

Esser referència en rigor acadèmic, en valor pedagògic i en esperit innovador, han estat les fites que va deixar establertes durant els anys al capdavant de la Universitat de les Illes Balears. Aquest camí tan ben traçat i les llavors que ha deixat sembrades, hauran de ser la pauta a seguir per l’equip que la substituirà.

Beques SA NOSTRA

Fa uns dies, la Fundació SA NOSTRA va concedir un total de 28 beques a joves illencs per millorar i estimular la formació dels estudiants de les Illes Balears. Aquest ha estat un dels eixos de la col·laboració mantinguda al llarg dels anys entre la Universitat i la Fundació SA NOSTRA i que la Rectora defensava amb una ferma implicació.

Des de SA NOSTRA volem continuar amb el mateix objectiu del programa: ‘aconseguir que la societat balear tengui eines i recursos per adaptar-se a les noves exigències científiques, tècniques i artístiques del món actual”.

Montserrat Casas. Foto Miquel Massuti
Montserrat Casas era també membre del Patronat de la Fundació SA NOSTRA