Comerç

06-03-2014

SA NOSTRA dóna suport financer a AFEDECO y PIMECO

SA NOSTRA i les patronals de comerç AFEDECO i PIMECO treballaran conjuntament a favor del comerç i de la societat balear gràcies a un acord de col·laboració pel qual l'entitat bancària presta el seu suport financer i tecnològic.

Durant la signatura del conveni, el director territorial de SA NOSTRA-BMN, Antoni Serra, ha elogiat el treball d'AFEDECO i PIMECO, en assenyalar que és "una peça fonamental de l'economia balear, i amb el turisme configuren el principal motor generador d'ocupació". Al fil d'aquesta reflexió, Serra ha destacat la important funció que exerceix SA NOSTRA-BMN en el desenvolupament de les Balears i ha reiterat la "disponibilitat permanent de l'entitat per enfortir els pilars de la economia illenca".

Una trajectòria i compromís amb Balears

En aquest sentit, Serra ha afirmat que SA NOSTRA-BMN és "l'entitat financera de referència per al sector comercial i per a la petita i mitjana empresa de Balears. És l'aliada natural del sector socioeconòmic, per definició i per convicció". El  director territorial de SA NOSTRA ha demanat als comerciants que comptin amb l'entitat, "perquè donar-vos suport sempre ha estat la nostra raó de ser".

El president d’AFEDECO, Pau Bellinfante, ha agraït les paraules del director de SA NOSTRA, i el suport que l'entitat sempre ha prestat als seus associats des dels inicis de la patronal. Bernat Coll, de PIMECO, ha traçat un paral·lelisme entre SA NOSTRA-BMN i el comerç tradicional "ens uneix una identitat i una trajectòria comuna, per la nostra vocació de servei, d'atenció i proximitat a la clientela, per l'arrelament i el rol principal que representem en el context econòmic balear".

Amb la signatura d'aquest conveni, SA NOSTRA-BMN i les patronals donen resposta a les demandes dels seus associats. L'acord no només es limita a l'àrea financera, que permet accedir a una línia de crèdit de 150 milions d'euros, sinó que dóna resposta a un ampli ventall de necessitats administratives, econòmiques i de serveis que es detallen a continuació.

La implantació en una mateixa àrea geogràfica, permet fomentar una major unió entre ambdues institucions i de proveir les bases per potenciar l'activitat comercial a les diferents zones, ja que AFEDECO i PIMECO agrupen la pràctica totalitat d'associacions sectorials i territorials del comerç.

Atès que tant SA NOSTRA com AFEDECO i PIMECO desenvolupen la seva activitat per a la consecució de fins d'interès públic, amb els quals contribuir al benestar de l'àmbit geogràfic on actuen, el conveni subscrit recull, igualment, el compromís de treballar conjuntament per proveir al comerç balear de les bases necessàries per avançar i millorar la seva activitat, clau en el desenvolupament socioeconòmic de l'arxipèlag.

Bernat Coll, president d'AFEDECO, Antoni Serra, director territorial de SA NOSTRA-BMN i Pau Bellinfante, president de PIMECOo
Antoni Serra assegura que SA NOSTRA és 'l'aliat natural del comerç balear, per definició i convicció'