29-05-2014

Els alumnes del Conservatori al Festival de Primavera

Els alumnes guanyadors del Consurs de Música de Cambra del Conservatori Superior ofereixen un concert el proper dimecres, 11 de juny, al Centre de Cultura. Entrada donatiu: 10 euros.

L'acte s'emmarca en el 1er Festival de Primavera de la recentment creada Societat de Concerts de Palma de MallorcaEl Festival ofereix un total de 5 recitals de música clàssica a càrrec de prestigiosos pianistes, violinistes i membres de l'Orquestra Simfònica de les Balears.

• Hipocondria Ensemble
  • Thesis Quartet
  • Les nouveaux jeunes
  • George Sand​ Trio

Sociedad de Conciertos de Palma de Mallorca
Sorgida a principis de 2014, aquesta entitat és fruit de la ferma aposta d'Enrique Bernaldo de Quirós, pianista i professor titular del Conservatori Superior de les Illes Balears, Claudie Desmeules, professora del Conservatori de Ginebra i Laura Pérez- Díaz, pianista.

Contribuir a l'enriquiment musical i cultural dels habitants de la ciutat de Palma i intervenir en l'àmbit musical amb una proposta innovadora i de qualitat que complementi les estructures oficials, és l'objectiu principal de l'entitat.
Tercera cita dels concerts del Festival de Primavera
CONFERÈNCIA