28-02-2019

Conveni de col·laboració

Bankia i la Fundació Sa Nostra han signat aquest dimecres un conveni de col·laboració pel qual l'entitat financera dóna suport amb 500.000 euros a la Fundació Sa Nostra per a desenvolupar programes socials i mediambientals a les illes.

L'acord ha estat signat a la seu territorial de Bankia a Balears pel director corporatiu de Bankia a les illes, Antoni Serra, i el president de Fundació Sa Nostra, Jaime Canudas.

El conveni subscrit contempla la posada en marxa al llarg d'aquest any de la ‘Convocatòria d'ajudes d'acció social 2019’ que recolzarà econòmicament projectes d'associacions i ONG de Balears que desenvolupin les seves activitats a les illes. Aquestes activitats estaran enfocades al foment de l'ocupació, el desenvolupament local i la millora de la qualitat de vida de majors, persones amb discapacitat, en situació de desocupació i en risc d'exclusió social.

Bankia i Fundació Sa Nostra, a més, desenvoluparan un pla de suport a programes mediambientals, recuperació del patrimoni natural, així com una línia de projectes enfocats a l'educació i als emprenedors.

Antoni Serra ha subratllat que “a Bankia tenim un ferm compromís amb la societat i amb la millora de la qualitat de vida dels ciutadans i quina millor manera que fer-ho que a través de la Fundació Sa Nostra, que canalitza el suport d'aquelles associacions balears que treballen diàriament per a millorar la qualitat de vida de les persones i col·lectius que més el necessiten”.

Jaime Canudas, per part seva, ha destacat que “aquest conveni és una mostra més del fort compromís social de Bankia amb el territori de les Illes Balears i suposa un reforç per a la Fundació Sa Nostra, que es veurà recolzada en el desenvolupament dels seus programes”. “Dins la fundació tenim com a objectiu prioritari donar suport a totes aquelles entitats que es dediquen a l'educació; i contribuir així al fet que les persones que vulguin canviar la seva trajectòria professional puguin continuar aprenent”, ha remarcat.

Canudas, per part seva, ha destacat que “aquest conveni és una mostra més del fort compromís social de Bankia amb el territori de les Illes Balears i suposa un reforç per a la Fundació Sa Nostra, que es veurà recolzada en el desenvolupament dels seus programes”. “Dins la fundació tenim com a objectiu prioritari donar suport a totes aquelles entitats que es dediquen a l'educació; i contribuir així al fet que majors i persones que vulguin canviar la seva trajectòria professional puguin continuar aprenent”, ha remar

Programa d'activitats educatives 2018/2019