Concerts

17-04-2019

Cicle de concerts "Connectats a la Clàssica"

'Connectats a la clàssica’ és un festival de quatre concerts que se celebrarà al Centre Cultural Sa Nostra i que neix amb la il·lusió d'unir la música clàssica i la societat actual.

• Un passeig per Montmatre, 29 de maig a les 20h.

Al Centre de Cultura Sa Nostra, carrer Concepció, 12, Palma.

La primera edició, Bonjour Paris!, destaca la importància de la Ciutat de la llum per a tots els compositors, les peces dels quals seran interpretades durant el festival: Debussy, Chopin. Dutilleux i Poulenc, entre altres.

La filosofia del festival és renovar el format tradicional de concert, amb una fórmula que permeti al públic acostar-se a la clàssica. Entendre el significat de cadascuna de les peces interpretades, l'emoció i la intenció dels compositors en crear-les.

• La caixa de música de Claude Debussy, 6 de març a les 19h.

Es tracta d'un concert de piano amb projecció d'imatges, per gaudir en família de la mà d'Irene de Juan.

• Chopin, entre París i Varsòvia, 20 de març a les 20h.

Es tracta d'un concert de piano amb quintet de corda de la mà de Dina Nedéltcheva.

• París, entre preludis, 24 d'abril a les 20h.

Es tracta d'un concert de piano de la mà de Antonio Galera.

• Un passeig per Montmatre, 29 de maig a les 20h.

Es tracta d'un concert de guitarra i flauta amb Pedro Mateo González i André Cebrián.

Connectats a la Clàssica és una proposta oberta a tota mena de públic, des de l'aficionat expert al novell, desitjós d'acostar-se a aquest gènere musical. Una proposta adaptada als més joves, sense perdre per això l'interès i la qualitat artística que exigeix el públic adult.

Entrades

• Entrada donatiu: 15€
  • Estudiants: 12€
  • Nins (fins els 12 anys): 8€
  • Abonament 3 concerts: 30€
  • Adult + nins (menors de 12 anys): 18€ (*vàlid només per concerts en família)

Venta d'entrades

• Taquilles una hora abans del concert
  • Musicalen, centre de música (carrer Sant Joaquim, 8-Bj, Palma)
  • www.entradium.com
La primera edició, Bonjour Paris!

Programa d'activitats educatives 2018/2019