Convocatòria

31-05-2019

Bankia i Fundació Sa Nostra donen suport amb 120.000 euros als programes socials de 33 associacions de les Illes Balears

• Un total de 43 propostes s'han presentat a la primera edició de la convocatòria d'Ajuts per a Projectes d'Acció Social 2019.
  • Les associacions seleccionades desenvoluparan projectes en els àmbits de l'ocupació, el desenvolupament local, la gent gran i la discapacitat que beneficiaran a més de 48.000 persones.

Bankia i Fundació Sa Nostra donaran suport amb 120.000 euros a un total de 33 entitats socials de les Illes Balears que han presentat les seves iniciatives a la convocatòria d'Ajuts per a Projectes d'Acció Social 2019.

Els projectes d'aquestes associacions beneficiaran a més de 48.000 persones.

Les 33 entitats seleccionades desenvoluparan programes de caràcter social en els àmbits de l'ocupació, el desenvolupament local, la gent gran i la discapacitat amb l'objectiu de millorar la qualitat de vida dels col·lectius amb risc d'exclusió social de les Illes Balears.

Els projectes seran finançats amb una quantia mínima de 2.000 euros i màxima de 8.000 euros i, en cap cas, l'import rebut superarà el 70% del cost total del projecte.

Les entitats beneficiàries en aquesta primera edició són les següents:

• Associació Estel de Llevant.
  • Hermanas Caridad San Vicente de Paul.
  • Aspanadif.
  • APNEEF. Asociación de Personas con Necesidades Especiales de Ibiza y Formentera.
  • Aproscom Fundació.
  • Fundació Pere Tarrés.
  • Patronat Agrupació Prominusvàlids Psíquics de la Comarca d’Inca.
  • Fundació Projecte Home Balears.
  • ABDEM. Asociación Balear de Esclerosis Múltiple.
  • Fundació Natzaret.
  • Amadiba.
  • Treball Solidari.
  • Fundación Aldaba.
  • Fundación Aspace Baleares.
  • Fundación Rana.
  • Aspaym Balears.
  • ASPROM.
  • ALAS. Associació de Lluita Anti-Sida de les Balears.
  • Fundació Sant Joan de Déu Serveis Socials Mallorca.
  • Fundació IReS.
  • Fundació Patronat Obrer de Sant Josep.
  • Alcer Illes Balears. Asociación para la lucha contra las enfermedades de riñón.
  • Coordinadora Balear de Persones amn Discapacitat.
  • Asociación La Sonrisa Médica.
  • Fundació Projecte Jove.
  • Fundació Tutelar Demà per a persones amb trastorn mental greu.
  • ASDICA.
  • Associació Mallorca Sense Fam.
  • Can Gazà. Institut contra l’exclusió social.
  • Asociación para la rehabilitación de accidentados cerebrales de Baleares.
  • Asociación Zaqueo.
  • Fundació d’ajuda integral a les persones Monti-Sion Solidària.
  • “Sa Colometa”; Associació de Familiars de Persones amb Discapacitat de les Pitiüses.

El lliurament dels Ajuts per a Projectes d'Acció Social 2019 a les entitats tendrà lloc en un acte que se celebrarà el pròxim 18 de juny a la seu de la Fundació Sa Nostra (carrer Concepció, 12, Palma) i al qual assistiran representants dels projectes seleccionats.

22/08/2019-11/09/2019
Maó, Sala de Cultura de Maó