Convocatòria

26-02-2020

“Convocatòria d’ajuts d’Acció Social 2020”

• La “Convocatòria d’ajuts d’Acció Social 2020” va adreçada a entitats sense ànim de lucre que desenvolupen projectes socials orientats a fomentar l’ocupació i millorar la qualitat de vida de gent gran, persones amb discapacitat i en risc d’exclusió social a les Illes.
  • Els projectes, als quals es donarà suport amb un import màxim de fins a 8.000 euros, poden presentar-se des del 2 al 27 de març.

Bankia i la Fundació Sa Nostra posaran en marxa aquest divendres la “Convocatòria d’ajuts d’Acció Social 2020”, per donar suport a projectes socials d’associacions i fundacions a les Illes.

Aquesta segona convocatòria conjunta de Bankia i la Fundació Sa Nostra va adreçada a entitats sense ànim de lucre que desenvolupen la seva activitat a les Illes i els projectes de les quals estan centrats en la formació i l’orientació dirigida a l’ocupació, al desenvolupament del medi rural o a la millora de la qualitat de vida de persones amb discapacitat o altres col·lectius en risc d’exclusió social.

La iniciativa permetrà a Bankia i a la Fundació Sa Nostra donar suport a projectes per un import mínim de 2.000 euros i màxim de 8.000 euros.

Les entitats sol·licitants es podran registrar a través de la pàgina web de la Fundació Sa Nostra (www.fundaciosanostra.es) on presentaran la seva sol·licitud en línia (on-line). El termini de presentació de projectes s’obre aquest dilluns 2 de març i acaba el dia 27 de març.

Adreçada a entitats sense ànim de lucre que desenvolupen projectes socials orientats a fomentar l'ocupació i millorar la qualitat de vida de gent gran, persones amb discapacitat i en risc d’exclusió social a les Illes
JORNADES
29/02/2020