Conferència

12-06-2019

Flora amenaçada del Puig Major

Cicle de conferències "Els dijous del GOB"

Flora amenaçada del Puig Major a càrrec de Llorenç Sáez Gonyalons.

• Dijous 20 de juny a les 19:00h.
  • Centre de Cultura de Sa Nostra, carrer Concepció, 12, Palma.

Organitzat pel Grup Balear d'Ornitologia i Defensa de la Naturalesa (GOB), amb la col·laboració de la Fundació Sa Nostra i Bankia.

Grup Balear d'Ornitologia i Defensa de la Naturalesa (GOB) és una associació ecologista fundada l'any 1973.

La nostra missió és la millora i conservació de les condicions mediambientals de les Illes Balears per tal d’aconseguir un entorn de sostenibilitat ecològica i social.

Els objectius del GOB són:

• La conservació dels espais naturals i les espècies de fauna i flora emblemàtics i amenaçats.
  • La preservació del territori, el paisatge, els recursos naturals com a eix del futur desenvolupament econòmic sostenible de les Illes.
  • La sensibilització i educació ambiental de la societat sobre els valors naturals de les Illes Balears, la seva fragilitat, i sobre els models sostenibles de desenvolupament.

Duen a terme projectes de protecció d’espècies amenaçades, denúncia i seguiment jurídic de casos d'agressió ambiental, custòdia del territori, accions d’incidència i pressió política, informació ambiental, campanyes reinvindicatives, activitats d’educació ambiental, mobilització social, estudis i seguiment ornitològic, formació en temes ambientals, conservació d’espais naturals, recuperació ecològica i arquitectònica de la Trapa, voluntariat ambiental per a la millora dels espais naturals...

24/10/2019-22/11/2019
31/10/2019-13/12/2019