Cinema

Cicle de cinema "La decepción final"

Els dimarts 14, 21 i 28 de maig a les 20 hores

Al Centre de Cultura "SA NOSTRA" de Palma, carrer Concepció, 12.

Ñaco Fabré, Univers de paper
Exposició
  • Inauguració dijous 4 d'abril a les 19 hores.
  • L'exposició romandrà oberta fins al dia 24 de maig
  • Horari de dilluns a divendres de 10.30 a 13.30h i de 17 a 20h.
  • Centre de Cultura Sa Nostra, carrer Concepció, 12, Palma.

Organitzada pel Departament de Cultura, Patrimoni i Esports del Consell de Mallorca, Fundació Sa Nostra i Bankia.

Cicle de concerts
Concerts

'Connectats a la clàssica’ és un festival de quatre concerts que se celebrarà al Centre Cultural Sa Nostra i que neix amb la il·lusió d'unir la música clàssica i la societat actual.

• Un passeig per Montmatre, 29 de maig a les 20h.

Al Centre de Cultura Sa Nostra, carrer Concepció, 12, Palma.

Cicle de Documentals

Play als #ODS

El Vicerectorat de Campus, Cooperació i Universitat Saludable, conjuntament amb el Vicerectorat de Projecció Cultural de la Universitat de les Illes Balears, juntament amb Bankia i la Fundació "Sa Nostra", organitzen el Cicle de Documentals Planeta Sostenible, sota el lema «Play als #ODS».

Cor Fundació Sa Nostra

Vols cantar a un cor??

La Fundació Sa Nostra convoca audicions per a cantaires.

Vine  a formar part del COR FUNDACIÓ SA NOSTRA

veure tota la notícia
La Fundació Sa Nostra cedeix al Museu de Mallorca vuit pintures catalogades com Bé d’Interès Cultural
Actualitat

La col·lecció inclou obres de reconeguts pintors de finals del segle XIX i començaments del segle XX, com els artistes Ricard Anckermann, de temàtica arabista, i pintures de paisatges de Joan Fuster, Antoni Fuster, Antoni Gelabert, Bartomeu Sureda, Gaspar Terrassa, Hermann Bruck i Marius Michel.

veure tota la notícia
“Convocatòria d’ajudes d’Acció Social 2019”
Convocatòria
  • La “Convocatòria d’ajudes d’Acció Social 2019” va adreçada a entitats sense ànim de lucre que desenvolupen projectes socials orientats a fomentar l’ocupació i millorar la qualitat de vida de gent gran, persones amb discapacitat i en risc d’exclusió social a les Illes.
  • Els projectes, als quals es donarà suport amb un import màxim de fins a 8.000 euros, poden presentar-se des del divendres 8 fins al 29 de març.

Conveni de col·laboració
Actualitat

Bankia i la Fundació Sa Nostra han signat aquest dimecres un conveni de col·laboració pel qual l'entitat financera dóna suport amb 500.000 euros a la Fundació Sa Nostra per a desenvolupar programes socials i mediambientals a les illes.

04/04/2019-24/05/2019
CINEMA