Centre Cultural
Actualitat

Vos informam que el Centre Cultural "Sa Nostra" de Palma (c/ Concepció 12) torna a tenir el seu horari habitual: de dilluns a divendres de 10:30 a 13:30 i de 17 a 20 hores.

Recordam que estam treballant amb la nova programació dels cursos que es duran a terme aquest pròxim 2019/2020 al Centre Cultural per tal de poder-vos oferir un programa ampli i divers on podreu adquirir experiències i coneixements certament enriquidors.

veure tota la notícia
Bankia i Fundació Sa Nostra entreguen 120.000 euros als programes socials de 33 associacions de les Illes Balears
Convocatòria
  • L'acte d'entrega de la primera edició de la convocatòria d'Ajuts per a Projectes d'Acció Social 2019 s'ha celebrat a la seu de la Fundació Sa Nostra.
  • Les associacions seleccionades desenvoluparan projectes en els àmbits de l'ocupació, el desenvolupament local, la gent gran i la discapacitat que beneficiaran a més de 48.000 persones.

Cor Fundació Sa Nostra

Vols cantar a un cor??

La Fundació Sa Nostra convoca audicions per a cantaires.

Vine  a formar part del COR FUNDACIÓ SA NOSTRA

veure tota la notícia
La Fundació Sa Nostra cedeix al Museu de Mallorca vuit pintures catalogades com Bé d’Interès Cultural
Actualitat

La col·lecció inclou obres de reconeguts pintors de finals del segle XIX i començaments del segle XX, com els artistes Ricard Anckermann, de temàtica arabista, i pintures de paisatges de Joan Fuster, Antoni Fuster, Antoni Gelabert, Bartomeu Sureda, Gaspar Terrassa, Hermann Bruck i Marius Michel.

DOCUMENTAL
18/09/2019