Palma - Centre de Cultura de Palma -
Terres llunyanes

Nova edició de l'exposició lMata Ombres, i per a celebrar els 50 anys de la Fundacíon Vicente Ferrer a l'Índia. Iniciativa col·lectiva  i artística que dona veu als més exclosos a la qual hi paticipen 6 artistes de primera línea de les Illes Balears.

Horari de visites:

de dilluns a divendes de 10.30 - 13.30 h i de 17 - 20 h (dissabtes, diumenges i festius tancat)

Organitza: Consell de Mallorca, Fundación Vicente Ferrer, Fundació Sa Nostra, Caixa de Balears i Bankia

Palma - Centre de Cultura de Palma -
L'art de la taula periòdica. Les dones i els seus elements

Exposició amb motiu de l'Any Internacionnal de la Taula Periòdica dels Elements Químics, (AITP 2019). Romandrà oberta fins al 18 'octubre. Inauguració dissabte dia 21 a les 19 h.

Un octet de l'Orquestra Universitat de les Illes Balears interpretarà peces d'Alexander Borodín

Horari de visites:

de dilluns a divendres de 10.30 - 13.30 h i de 17 - 20 h

Organitza: SAC - UIB, Fundació Sa Nostra, Caixa de Balears i Bankia

OCT.

CICLE DOCUMENTALS MARINS

Palma - Centre de Cultura de Palma - 8:00
Out of plàstic

Projecció del documental de la directora Line Hadsbjerg, (2018). En finalitzar hi haurà una taula rodona amb la participació amb la directora, Line Hadsbjerg, la Sra. Debora Morrison de Palma Aquarium i Roser Badia, Rezero

Informació i reserves: ana.pens@marilles.org

Organitza: Marilles Foundation, Fundació Sa Nostra, Caixa de Baleas i Bankia