Palma - Centre de Cultura de Palma -
Terres llunyanes

Nova edició de l'exposició lMata Ombres, i per a celebrar els 50 anys de la Fundacíon Vicente Ferrer a l'Índia. Iniciativa col·lectiva  i artística que dona veu als més exclosos a la qual hi paticipen 6 artistes de primera línea de les Illes Balears.

Horari de visites:

de dilluns a divendes de 10.30 - 13.30 h i de 17 - 20 h (dissabtes, diumenges i festius tancat)

Organitza: Consell de Mallorca, Fundación Vicente Ferrer, Fundació Sa Nostra, Caixa de Balears i Bankia

Palma - Centre de Cultura de Palma -
L'art de la taula periòdica. Les dones i els seus elements

Exposició amb motiu de l'Any Internacionnal de la Taula Periòdica dels Elements Químics, (AITP 2019). Romandrà oberta fins al 18 'octubre. Inauguració dissabte dia 21 a les 19 h.

Un octet de l'Orquestra Universitat de les Illes Balears interpretarà peces d'Alexander Borodín

Horari de visites:

de dilluns a divendres de 10.30 - 13.30 h i de 17 - 20 h

Organitza: SAC - UIB, Fundació Sa Nostra, Caixa de Balears i Bankia

SET.

DOCUMENTAL

Palma - Centre de Cultura de Palma - 20:00
Sempre al teu costat. Una història de vida sobre una persona amb Alzheimer

Projecció d'aquest documental que ha estat dirigit pel Sr. Pep Pérez Castelló i que completa l'exposició que es fará a la UIB a l'edifici de Sa Riera.

Organitza:  SAC - UIB, Fundació Sa Nostra, Caixa de Balears i Bankia