Ponència

11-03-2019
Igualtat des de la infància; Patis vius, patis coeducatius

Dins el programa de PALMA DONA organitzat per l'Ajuntament de Palma, l'Institut Municipal de l'Esport, la Fundació Sa Nostra i Bankia.

• Ponència "Igualtat des de la infància; Patis vius, patis coeducatius".
  • Dijous 21 de març a les 19h.
  • Centre de Cultura de Sa Nostra, carrer Concepció, 12, Palma. Entrada gratuïta.

28-02-2019
Conveni de col·laboració

Bankia i la Fundació Sa Nostra han signat aquest dimecres un conveni de col·laboració pel qual l'entitat financera dóna suport amb 500.000 euros a la Fundació Sa Nostra per a desenvolupar programes socials i mediambientals a les illes.

Llibres

24-04-2018
Com encarar les oposicions amb èxit

Montserrat Garcia Comino presenta el seu llibre "Manual de oposiciones" per a professors d'ESO i Batxillerat.

Montserrat Garcia Comino és una gran coneixedora del món de l'educació, ha treballat molts d'anys en la formació de professorat i en processos selectius i ha desenvolupat diversos projectes d'aprenentatge.

09-03-2018
Cultura popular i nacionalisme

L’autor Andreu Ramis presentarà aquest divendres 9 de març, a les 20.00h, a l'Ajuntament de Sineu, el llibre ‘Cultura popular i nacionalisme’, editat per Lleonart Muntaner. També hi intervendran Joan Munar (OCB), i Maria Muntaner, editora.

DOCUMENTAL
18/09/2019