Cursos per a adults 2019-2020 a Mallorca
Cursos

Entre les novetats hi destaquen els cursos ‘La fotografia en l'art contemporani', 'la gioconda de Madrid i altres obres del Museu del Prado', 'Dones artistes: les pioneres de les avantguardes del segle XX', 'La vida quotidiana en temps passats des de l'art i l'arqueologia. La dona com a protagonista', etc. Inscripcions del 7 a l'11 d'octubre!

Ver toda la noticia
Bankia i Fundació Sa Nostra entreguen 120.000 euros als programes socials de 33 associacions de les Illes Balears
Convocatòria
  • L'acte d'entrega de la primera edició de la convocatòria d'Ajuts per a Projectes d'Acció Social 2019 s'ha celebrat a la seu de la Fundació Sa Nostra.
  • Les associacions seleccionades desenvoluparan projectes en els àmbits de l'ocupació, el desenvolupament local, la gent gran i la discapacitat que beneficiaran a més de 48.000 persones.

Cor Fundació Sa Nostra
Actualitat

Vols cantar a un cor??

La Fundació Sa Nostra convoca audicions per a cantaires.

Vine  a formar part del COR FUNDACIÓ SA NOSTRA

Ver toda la noticia
La Fundació Sa Nostra cedeix al Museu de Mallorca vuit pintures catalogades com Bé d’Interès Cultural
Actualitat

La col·lecció inclou obres de reconeguts pintors de finals del segle XIX i començaments del segle XX, com els artistes Ricard Anckermann, de temàtica arabista, i pintures de paisatges de Joan Fuster, Antoni Fuster, Antoni Gelabert, Bartomeu Sureda, Gaspar Terrassa, Hermann Bruck i Marius Michel.

Ver toda la agenda
24/10/2019-22/11/2019